~ derek@ocmaster ~

我的照片
怡保, 霹靂, Malaysia
喜欢炫耀寂寞,喜欢陌生拥抱,生人勿近,要不彼此沦落……

2009年2月7日星期六

變啦﹐變啦﹗最好冚嘭濫變晒﹗


今日我有個印度fren從彭亨過嚟怡保間別墅度假﹐(真係幾大間嘎)。一場嚟到﹐我梗係帶佢出去飲番兩杯......白咖啡啦。之後我哋決定去近打河邊D露天咖啡座嘆番兩嘢。一到就見到大把停車位﹐我心唸無理由嘎﹐星期五播﹐離遠睇真D﹐既然發覺冇麼人消費﹐可能變天一事攪到一個二個唔敢出街呱。

講開又講﹐最近真係多左好多警車巡邏﹐路障“剝落”周不時都會好失驚無神咁唔知邊噓彈出嚟﹐我又興唔攔安全帶﹐梗係嚇餐死啦。我所以成日都話﹐你哋班小朋友要攪嘢唔該行遠D咁爹啦﹐唔好見怡保靜靜底就整單结澾澾嘅嘢出嚟擾亂民心﹐家陣安樂啦﹖日日攪到班市民爆粗亂插﹐有麼為咧﹖其實大家心中有都個譜﹐邊個唔著﹐邊個使橫手﹐明眼人都睇得出。世界就係咁現實嘎啦﹐唔係玩唔起﹐只不過有D人對腳就硬係唔聽使﹐習慣左打橫行啵﹐你吹啊﹖講起就把鬼火﹐我嗰個印度fren又幾識趣﹐一邊聽我講﹐一邊煽風點火﹐真係懷疑佢驚死我唔爆血管。


撇開個好燥熱嘅話題唔講﹐跟住我哋就行左入間類似博物館嘅展覽廳﹐(我講緊D麼﹖好亂水~)﹐入邊展出以前壩邏(宜家換左個名叫“怡保”)D工人採錫米用嘅工具啦﹐同埋酒店公寓單位展示。當我同我個fren手指指﹐講緊只陳年煤氣油燈時﹐有個工作人員笑口犀犀颯熟狗头咁嗰样行上嚟介紹呢樣介紹個樣﹐我心唸﹕“麼佢唔可以靜靜哋畀我慢慢睇乜﹖”。都唔緊要啦﹐仲要講埋晒唔係幾正統嘅英文串我﹐我忍~

飲完茶﹐返歸果陣見到有條大路封左﹐仲要畀D警察叔叔兜口兜面order我彈返轉頭。難為我仲要兜個大圈先返到屋企﹐真係冇陰公﹐下次封D麼窿麼路唔知D新聞報紙會晤會提早通知聲咧﹖假假哋我......嘅老豆都係無花無假嘅納稅人啦﹐收左錢係唔係應該做番D功夫咧﹖

2 条评论:

John 说...

Hey,actually what had happened in ipoh lately?
Sorry to say that i can't get a chance to read newspaper here..
Looks like very serious..

銘年金日 说...

politics...haiz...