~ derek@ocmaster ~

我的照片
怡保, 霹靂, Malaysia
喜欢炫耀寂寞,喜欢陌生拥抱,生人勿近,要不彼此沦落……

2009年4月19日星期日

压力

心里边压抑着一种莫名的沉重感觉。
很难用言语去表达,亦很难用发泄去处理。
整个人的情绪是起伏的,思想是飘离的。
这种感觉可以让我把重要的东西都置在一角。
当我以为克服了它,把重要的东西拾起时,却觉得动不了手。
不到一分钟,警觉自己还未压服它。
散落在一桌的凌乱杂物,都不是很想去管了。
原来到一定的程度上,可以来个假放弃。
最近严重了,心口总是闷闷的,
到外去想说吸点新鲜的空气,无奈户外更是沉热。
我有点负荷不住了,这无形的杀手,
到底什么时候方能消失?
压力,你什么时候才能罢休?

2 条评论:

John 说...

压力。。。
很大的压力。。。
压得自己喘不过气。。。
我也是在面对着。。。

匿名 说...

saw ur blog,
kind of worry~
but I believe that you can get over it...please find some ways to de-stress yourself...study and school works are not all of your life, they're just a small part of your life...hope that you can enjoy it and don't push yourself too hard for anything although I know that you're someone who will tried to make everything perfect...still I've to tell you that, relax buddy~ sometimes, you'll get better result in this way~ "+ U"...muacks...gonna miss you so much which I know you won't~ hehe... :P