~ derek@ocmaster ~

我的照片
怡保, 霹靂, Malaysia
喜欢炫耀寂寞,喜欢陌生拥抱,生人勿近,要不彼此沦落……

2007年11月5日星期一

發牢騷~


尋晚買左幾支酒﹐唸住自己悶悶地時啤一啤佢﹐點知原來我仲唔可以放低咖啡﹐真係唔知點解﹐每當口有嘀渴時﹐我頭一個反應就係﹐嘆咖啡。或者你會覺得我好白痴﹐其實有邊一個唔係習慣左做自己習慣嘀耶嘎﹖咁嘀酒﹐買唻擺咯。。。有嘀敗家。

講到咖啡﹐其實我係想借題發揮一下﹐就括番嘀舊料唻講﹐唔講時好﹐講起就把鬼火﹐事情發生係咁﹐我今日下午唸住沖番杯咖啡當下午茶﹐霎時間我個朋友同我講佢今日慶祝生日﹐哇﹗真係幾咁突然啊﹐不過尋晚夜我差唔多要訓果陣﹐成棚人企晒嚮我房外邊唱生日歌(因為個壽星公住我隔離房)﹐佢地幫個壽星公搞驚喜都唔預我﹐就知道我同佢地個關係有幾咁惡劣啦。哪哪哪﹐搞家精絕對唔係我﹗﹗﹗我一向都係中立嘎﹐唔知點解佢地對我有偏見咋。可能“志不同﹐道不合”呱。

扯太遠左﹐返唻返唻﹐咁佢就邀請我今晚食飯﹐或者我唔係幾想同滴無謂人(尤其是係果個“自認好醒目”同嘀大聲婆)同臺食飯呱﹐咁我就推左佢咯﹐其實佢(壽星公)份人就無麼耶﹐基本上都算得係好人一個﹐我之所以推佢係因為我唔知要點樣去面對住一班眼尾都唔睇我果嘀人﹐學我阿媽話齋﹐嘀人鼻哥窿插香﹐就永遠都唔識麼野叫謙虛﹐講真啦﹐我真係唔知幾時開始﹐佢地一直睇我唔順眼﹐有嘀嘀無辜咯。我又係咁﹐住隔離個清妹又係咁。

得﹐唔講果筆﹐講第二筆﹐都唔知今日係唔係犯小人﹐屋企餐飯食唔成﹐咁就去左個朋友果邊搞煮飯仔﹐當我地食到七七八八果陣﹐我朋友個housemate返到屋企﹐跟住佢就企嚮我後面﹐我就好心問去要唔要坐﹐點知佢竟然振振有詞咁講﹐“我企咁耐就係等你呢句說話”﹐哇﹐仲忍就係衰仔﹐就即刻剷到佢阿媽都唔認得。係丫嘛﹐要位就出聲啦﹐如果開到聲我無理由唔讓給你。

講真果句﹐我純粹發下牢騷。無麼特別意思。晚安。。。

2 条评论:

mynicole 说...

嘻嘻﹐冇興﹐冇興。。

同埋啲咁嘅人同屋會唔會好辛苦呀?? 有冇諗過搬??

不過點都好﹐我哋不嬲大人有大量架嘛﹐係咪。。

銘年金日 说...

我下個月就搬咯﹐認真頂唔順左﹐唔錯﹐大人有大量。哈哈。。。暫時就唔同嘀小人計較。