~ derek@ocmaster ~

我的照片
怡保, 霹靂, Malaysia
喜欢炫耀寂寞,喜欢陌生拥抱,生人勿近,要不彼此沦落……

2009年3月23日星期一

有果句講果句

唸起就把鬼火﹐今日我個心情本來已經唔係幾靚﹐跟住遇到要duty又仲未食野﹐
個心就喇住喇住好唔舒服。我當時心唸﹐最好宜家唔好耶我﹐唔係既話﹐玉皇大帝都冇面俾。

奇怪﹐明明得我一個人duty﹐點解間房好似難民營咁﹐想搵啖新鮮空氣吸下都好難。
後尾黎左個戳眼戳鼻既xx﹐人衰名都衰過人﹐
唔知點解由頭一日開始﹐我已經覺得呢個人橫睇掂睇都唔順眼。
尤其是係佢自我介紹果一刻﹐唸起就嬲多幾錢重。
咩﹐咩﹐大家好﹐我叫xx﹐你地可以叫我xx。
講咁Q多廢話﹐佢唔知察覺到自己煩唔煩﹐唸住自己講d野好有深度﹐去死啦﹗知唔知我地一個二個笑緊你入世未深啊﹐懵佬﹗

明明係我duty﹐我唔該你留返d野過我做啦﹐邀功唔駛邀到咁出面既﹐方死人家唔知你天生勞碌命咩﹖咁Q仲意做﹐不如唔好讀啦﹐求其搵份打雜咪做餐飽咯。你做晒﹐唔通搵我返黎齋坐啊﹖霎憨﹗

冇變啦﹐d工夫都俾人攬晒上身﹐我唯有拎d隔夜功課出黎做。鬼叫自己衰懶﹐d assignments平時眼尾都唔會睄下﹐我呢庭人唔到十萬火急“拉絲”分鐘係唔知殺到埋身嘎。講返黎做功課﹐咁大佬啊﹐唔明就梗係睇答案啦﹐我自認冇麼上進心﹐睇下答案駛死咩﹖加上唔關你事﹐咁八做乜唶﹖

點解你抄答案啊﹖
關你叉事咩﹖
識趣就唔該行遠少少啦﹐唔好左住阿叔溫書。
d人唔知點解﹐人refer答案好似犯左刑事咁﹐問呢樣問果樣﹐你小學幾年班啊﹐弟弟﹖
哥哥家陣好忙﹐你如果未夠斤兩就唔該同我彈開d啦。
最弊就係佢好似成尊佛咁﹐請極都唔走。
最後﹐我好唔客氣同佢講﹕
“每一個人都有唔同既讀書方法﹐你可以唔認同﹐但係我冇必要認同你既唔認同。明未﹖如果冇事就唔該借借﹐擋住晒d光線﹐我好難集中。”

好啦﹐終於趕走左一件﹐另一件又黎惹我。仁兄﹐乜君不見在下唔得閑應酬你咩﹖
唷﹐咁勤力做乜唶﹖
我忍~
係咯﹐咁勤力做乜唶﹖
你阿爺啊﹐阿叔唔發火你當我劉嘎﹖
我當時好想企起身問候佢祖宗十八代﹐好彩耐性呢家野教曉我唔好對無謂人做無謂野。
我淨係好淡定咁同佢講﹐
你伯爺年年食唔食都要嘔二萬蚊黎交你個忤逆仔既學費﹐唔勤力﹖除非你伯爺開金礦咯﹗

講完我就執嘪d野閃﹐今日好燥﹐唔知係唔係餓過頭咧﹖

2 条评论:

Ivan 说...

haha...dunno why i found that using CANTO on blamming / complaning is much interesting !! XD ... 讲的好!!! haha... anyway cheer up la after 发泄完... =)

銘年金日 说...

yaya...feel better after voiced them out...