~ derek@ocmaster ~

我的照片
怡保, 霹靂, Malaysia
喜欢炫耀寂寞,喜欢陌生拥抱,生人勿近,要不彼此沦落……

2008年4月29日星期二

我想訓餐飽~

近排個人變得好得過且過﹐日日唔係褒帶﹐就o係youtube睇黃子華棟篤笑(真係幾攪笑)
日子過得好頹廢﹐(都唔知係唔係個fren成日唱爛泥﹐唱下唱下我竟然扶唔上壁﹖)
明明眼前有一大疊功課等住要做(其實唔係幾趕)﹐我就下下逼自己唔去唸D功課。
呢D叫作“自我催眠有野唔做群後症”﹐其實有邊個放完假﹐就會即刻積極嘎﹖
講“有”果D﹐我唸應該都唔係幾正常呱﹗

有陣時﹐明明好有mood做功課。點知頂盡三分鐘﹐之後肯定訓到成只豬咁。
有時真係想寫只“服”字俾自己﹐日日唔o爹唔吊咁。
D同學仔就個個搏晒命﹐捍穿個頭都係為o左爭果D咁o爹分數。
有陣時睇下自己﹐我除開技不如人之外﹐原來﹐連爭都懶得去爭﹗(阿媽教落﹐不爭先﹗)
我誤解o左呱﹗﹗阿媽﹐你用心良苦啦~
但係﹐唔知佢有冇聽過﹐“執書行頭﹐慘過敗家播﹗”(其實我真係幾抵死嘎)

尋晚夜﹐走o左去個fren果噓抄戲﹐攪到我好遲先返到屋企﹐嗯﹐大概成兩點幾呱。
跟住就唔知自己搞麼﹐摸下摸下﹐三點鐘都未訓﹐之後就一直冇訓直到天光﹐點解﹖﹖
因為我驚萬一訓o左﹐七點會起唔到身﹐因為我八點要去書館交D死人實驗報告﹐真係好叉煩。

其實今日我幾有恆心嘎﹐唸住一心帶D功課去學校做﹐覺得o係圖書館應該可以專心D呱。
點知﹐頭頭碰著黑﹐(阿媽今年唔記得幫我卸太歲﹖)﹐食完早餐﹐唔知係唔係飽過嚨﹐見暈添﹗
跟住就喇喇淋返屋企拍兩粒丸子(頭痛藥)﹐訓覺~

都唔知今日搞麼﹐訓o黎訓去﹐點都訓唔著﹐
碌到成點幾鐘﹐差唔多訓著果陣﹐又冇啦啦俾人吵醒。
天啊﹗﹗﹗但求一餐安樂覺o者﹐唔好咁對我啦﹗﹗
冇﹐其實有個fren拍門拍窗﹐好似想拆o左我間屋咁﹐之後我好嬲咁走去開門﹐
仲未睇清楚佢係邊一位﹐就返房繼續訓。(其實咁好危險﹐萬一係壞人﹐咁就渣都冇咯﹗)
晚上先知原來個fren係o黎搵我抄D野﹐點知原來我嬲爆爆個樣嚇親佢。

好啦﹐我今晚要訓返夠本﹐而家先知原來我個對眼袋﹐大到可以塞銀仔。
訓啦﹗

P/S﹕之前有個高人講過﹕“生前何必貪睡﹐死後自然長眠”。你又點睇呀﹖

2 条评论:

小东 说...

做完D功课再摊尸甘咪仲舒服?
执输排头,惨过败家

死后何止长训?
仲一训不晒醒添
哈哈...

服佐你
可以唔训将D时间萝来写blog...
劲秋!

銘年金日 说...

成七點幾咁早﹖﹖你咪仲勁~~半斤八兩啦~
你不愧係個早睡早起o既乖仔﹗﹗哈哈~